365 gün 36,5 kilo… Sahici ve samimi bir proje!

Ara Çözümleme!

Taa Nisan ayında rafa koyup burayı, çözülmelere ve çözümlemelere dalmışım!

Unuttum sanmayın. Vicdanın bir köşesi vurup da vuruyordu zaten. Ama içinden geçtiğimiz hava akımları nedeniyle hafif bir türbülans durumu oldu.

Önce psikolojimden başlayayım. Bahar aslında yenilenme ve enerji dönemidir ama hani bir de bahar yorgunluğu kadar ikircikli bahar depresyonu da var herhalde. Mayıs ve Haziran biraz ruhen önce yıkılma, sonra çözülme ile geçti. Efkarlı ve çok bulutlu bir hava altında geçti günler. Vücut gibi ruh da değişikliklere adapte oluyor sanki, çözülmelerden çözümlemeye doğru yelken açtım, rastgele!

Bu süreçte başka daha neler neler oldu. Efenim tam o proje senin bu proje benim diye etrafta dolanırken ve de kafe ofis sistemiyle, çok çalışıp para kazanamazken, iki iş belirdi ufukta. Nisan sonu itibarıyla bir proje başvurusunda kurulacak ekibe girdim, eğer proje kabul olursa önümüzdeki dönemde yepyeni bir kulvarda ahkam kesmeye başlayacağım. Diğer bir iş fırsatı da maaşlı hayata geri dönmemi sağladı. Proje de olursa kombine bir durum olacak, hem maaşlı hem projeci olacağım, pilav üstü döner durumu! Şu anda bile sadece maaşlı işimde suyum çıkıyor. Bakalım, öyle bir durumda fazla düşünecek halim kalmayacak herhalde.

İnceliyorum projemde ise bu çözülmelerin gecikmelere neden olacağı kesin. Ama duraksama olsa da vazgeçmiş değilim. Diyet yoldaşıma gitmeye devam ediyorum. Hızla olmasa da kilo vermeye devam. Şu anda proje başına göre 12 kg. vermiş durumdayım. Beden olarak 52 beden de 48 bedene! Proje hedefim için 24 kilo daha var. Vermeye niyetlendiğimin üçte ikisi gitti, süre olarak ise üçte dördü! Matematik diyor ki proje süresini bir altı ay daha uzatmalıyım. Matematik ne derse doğrudur:)

Kalbimle ilgili hafif sorunlar yaşadığım için işin hareket tarafında Curves ve pilates gibi şeyleri bırakıp, yağ yakmak için şart olan egzersizlere kilitledim kendimi: yürüyüş ve bisiklet gibi. Evin yakınına bisiklet kiralayabileceğim bir yer açılması da bir işaret!

Şimdi tüm bu depresif durumlardan, çözülmelerden sonra gelelim çözümlememe: 12 kg. gittiyse 24 kg. de gidebilir ve gider! Sonbahar için daha da küçük bedenli pantalonlar aldım, üstelik lila rengi. Şanım olsun onu giyeceğim bir de saçıma mor röfle yaptıracağım. Bekle beni İstanbul içimdeki Aysel harekete geçti! Bu arada bol gelen tüm giysilerimi de Belediye kanalıyla kadın sığınma evlerine gönderiyorum. Sizin de aklınızda olsun.

Comments on: "Ara Çözümleme!" (3)

  1. Yeniden merhaba kardeşim! Bazı giysilerine talip olabilirim ha! Bir de acaba bir gün birlikte pedal bassak mı ya?..

  2. zeliha said:

    Sakın vazgeçme, bende diyetisyene gittim ama bana ayda 250 gr verecegim, dana gibi yiyiyecegim bir liste verdi gayet cool bir şekilde ben hemen kilo vermesemde olur yavaş yavaş veririm diyip kendimi kandırdım, diyetisyende amacımız kilo vermek degil sağlıklı beslenmek dedi, zaten sağlıklı beslenirsem kiloyuda verirmişim. Neyse efendime sölim bu 3 ana 7 ara ögün bana fazla geldi yiyemiyorum, yemek yemekten onun saatini kaçırmak telaşından işimi yapamıyorum. Doğru diyetisyene koştum… bakın ben ömrü hayatımda bu kadar çok yemedim, azaltın bu listeyi dedim.. o azalttı da benim kiloda gr oynama olamadı, eee bende sıkılıdım yani, duydumki bir ananas diyeti 5 günde 3 kg verdirtiyormuş, ee bu arada dügünler var , elbiselerin içine girmek lazım, yoksa hem dügün masrafına birde elbise masrafı eklenirse, ay sonunu getiremeyecegim, yaptım ananas diyetini kurtuldum 3 kg dan. şimdi diyetime devam ediyorum cool bir şekilde az kg verip saglıklı beslenmeye devamd a , ne zaman tepem atıpta bir ananas rejimi uyğularım bilemiyorum :))))

Bir Cevap Yazın

